NOTEIKUMI

Šajā Interneta veikalā piedāvāto preču pārdevējs SIA Tille, reģ.Nr. 40103438053 no vienas puses, turpmāk saukts Pārdevējs, un persona, kas veic pasūtījumu, turpmāk saukta Pircējs, no otras puses, noslēdz šādu Līgumu:

Pasūtot preci ar interneta veikala tille.lv starpniecību, Pircējs piekrīt preces pārdošanas noteikumiem (turpmāk tekstā – Noteikumi), kuri izskaidroti zemāk.

Savstarpējās attiecības starp Pircēju un Pārdevēju reglamentē Latvijas Republikas likumdošana.

Pārdevējs apstiprina, ka Klienta sniegtie dati tiek izmantoti tikai produktu pārdošanas un piegādes mērķiem, izpildot personas datu aizsardzības prasības, kas noteiktas Latvijas Republikas likumdošanā.

Pārdevējs ir tiesīgs veikt grozījumus veikala Noteikumos.

Preču pasūtīšana

Pircējs noformē pasūtījumu, pievienojot vēlamās Preces “iepirkumu grozā”. Noformējot pasūtījumu Pitrcējs norāda savu vārdu, uzvārdu, piegādes adresi, telefona numuru, e-pastu, apmaksas un piegādes veidu. Piekrītot kļūt par Lietotāju, klientam ir jānorāda aktīva, klientam pieejama e-pasta adrese.  Ievadot savus datus klients uzņematies visu atbildību par to, ka dati ievadīti korekti un atbild par to konfidencialitāti.

Veiksmīgi noformējot pasūtījumu, uz Klienta e-pastu tiek nosūtīts apstiprinājuma e-pasts, kurā tiek norādīts pasūtījuma statuss un cita papildus informācija.

Interneta veikalā izvietoti informācijas materiāli nevar pilnībā atspoguļot preces īpašības (krāsu, izmērus, tehniskos parametrus, formu). Pirms Pasūtījuma noformēšanas Pircējam ir tiesības vērsties pie Pārdevēja par Preces detaļu precizēšanu. Ja Pircējs nav vērsies pie Pārdevēja pēc detalizētiem skaidrojumiem, uzskatāms, ka Pircējam, noformējot pasūtījumu, nav radušās šaubas par preces īpašībām.

Gadījumā, kad preces nav pieejama vajadzīgajā daudzumā, Pārdevējam ir tiesības anulēt doto pozīciju Pircēja Pasūtījumā, informējot par to Pircēju, nosūtot paziņojumu uz e-pasta adresi, kuru Klients norādīja reģistrējoties vietnē.

Pasūtījumus Pircējs var veikt 24 stundas diennaktī, bet Pasūtījumi tiek apstrādāti darba dienās no plkst. 9:00-17:00.

Preču apmaksa

Pircējs norēķinās par izvēlēto preci  ar  kādu piedāvātajiem noreķināšanās veidiem, veicot priekšapmaksu: apmaksa interneta bankā vai apmaksa ar banklinku (automātiska maksājuma sagatvošana un pāradresācija uz izvēlēto vietni - PaySera, Swedbank, SEB, Luminor, Citadele u.c.).

Par apmaksas brīdi tiek uzskatīts datums, kad nauda ir saņemta Pārdevēja bankas kontā. Pasūtijuma izpilde tiek uzsākta tikai pēc apmaksas veikšanas.

Preces cena tiek norādīta vietnē. Gadījumā, ja tika norādīta nepareiza pasūtītās Preces cena, Pārdevējs pie pirmās iespējas informē Klientu lai anulētu vai apstiprinātu Klienta Pasūtījumu. Ja sazināties ar Klientu nav iespējams, minētais Pasūtījums tiek uzskatīts par anulētu. Ja Pasūtījums tika apmaksāts, Pārdevējs atgriež apmaksas summu.

Preču piegāde

Prece tiek nodota piegādei 4 darba dienu laikā pēc pasūtījuma apstiprinājuma nosūtīšanas Pircējam. Šis termiņš neattiecas uz gadījumiem, kad noliktavā nav nepieciešamo preču, un Klients ir informēts par pasūtīto preču trūkumu. Tāpat Pircējs tiek informēts, ka piegāde var aizkavēties neparedzētu apstākļu dēļ.

Par preces saņemšanu Steidzamos gadījumos, Pircējam sazināties ar Pārdevēju, lai vienotos par iespējām veikt ātrāku nosūtīšanu un saņemšanu.

Piegādes izmaksas ir atkarīgas no Pircēja izvēlētā piegādes veida un vietas. Pieejamie piegādes veidi ir:

  • OMNIVA pakomāti  - 4,00 EUR;

  • DPD Pickup punkti - 3,60 EUR
  • ar kurjeru Latvijas teritorijā  - 6,00 EUR;

  • saņemšana Garkalnē, Mežvīteņu ielā 6 - bez maksas. (Lūgums sazināties un precizēt saņemšanu pa tālr. 26646520 vai e-pastu [email protected].)

Par piegādes iespējām uz citām valstīm - sazinieties ar mums pa e-pastu [email protected].

Atteikuma tiesības

Pircējam ir tiesības atteikties no preces 14 kalendāro dienu laikā no Preces saņemšanas brīža, nosūtot Pārdevējam par to atteikuma e-pastu, norādot pasūtījuma (rēķina) numuru un atgriežamās preces (ja netiek atgrieztas visas pasūtītās preces).

Pircēja pienākums ir 7 dienu laikā pēc atteikuma vēstules nosūtīšanas atdot preci Pārdevējam. Par atgriešanas veidiem Pārdevējs informēs Pircēju nosūtot e-pastu. Visus izdevumus, kas radīsies saistībā ar preces nosūtīšanu atpakaļ Pārdevējam, sedz Pircējs.

Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 12. panta sestā daļa nosaka, ka "patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā". Pārdevējs patur tiesības Pircējam atteikt izmantot atteikuma tiesības vai ieturēt kompensācijas maksu gadījumā, ja prece ir bojāta, lietošanas laikā nevērīgi izturoties pret preci vai neievērojot instrukcijas norādījumus, ja ir nozaudēts preces oriģinālais iepakojums vai ja tās iepakojums ir būtiski bojāts.